به گزارش کرج امروز، شهردار کرج هر دو هفته در میان بخشی از تایمِ کاری روزهای پنج شنبه را به دیدار و گفتگو با جمعی از کارکنان این نهاد خدمت رسان اختصاص می دهد، ملاقات هایی صمیمانه و با هدفِ انتقال بدون واسطه مشکلات و دغدغه های کاری از جانبِ پرسنل شهرداری به بالاترین مقامِ تصمیم گیر این نهاد.
اقدامی که رضایتِ خاطر پرسنل به ویژه کارکنان شرکتی یا پاکبانان و سبزبانان را به همراه داشته است، چرا که پیش از این ملاقاتِ مستقیم با شهردار یا اصلاً برایشان مقدور نبود یا نیازمند حداقل چندین هفته و ماه انتظار بود اما اکنون شرایط به گونه ای دیگر رقم خورده و کلیددار شهر دیدارهای این چنینی را حق مسلم کارکنان می داند تا به طرح دردِ دل و دغدغه ها و مشکلات حوزه کاری خود بپردازند، موضوعی که می تواند در ارتقاء بهره وری سازمانی بسیار موثر و کارگشا واقع شود.
همه این جلسات اما به طرح مشکلات یا تقاضا از شهردار نمی گذرد، برخی پیشنهاداتی که پرسنل در جهت اصلاح امور یا بهبود فرایندهای کاری مطرح می نمایند، جنسِ متفاوتی دارند و زمینه های اقداماتی عملی در شهرداری کرج را مهیا می سازد و زمینه آشنایی ارشدترین مقامِ شهرداری با برخی کارکنانِ خوش فکر و نخبه را نیز مهیا می سازد که می توان از استعدادها و پتانسیل های آنها به نحو مناسب تری بهره گرفت.فعالیت مصطفی سعیدی در سمتِ شهردار کرج علاوه بر آنکه در سایر حوزه ها گشایش هایی را به همراه داشته، برای کارکنانِ این نهاد نیز زمینه های ایجاد انگیزه مضاعف برای خدمت رسانی به شهروندان را مهیا ساخته است، چرا که شاهد پرداختِ همزمان حقوق نیروها با هر نوع قرارداد می باشیم و دیگر خبری از تاخیرهای چند ماهه در پرداخت حقوقِ پاکبانان و سبزبانان نیست و همین طور رفاهیاتی که پیش از این برای پرسنل رسمی در نظر گرفته می شد، به مرور برای نیروهای شرکتی نیز اعمال می شود.
ارسال نظر